Vad har ni för skrivare?

Den här klumpen känner nog många igen. Det var ganska vanligt att man köpte på sig en skrivare med många funktioner. Det skulle vara kopieringsmaskin, fax och skrivare i ett paket och fanns det också en skanner så var det extra lyxigt. De var klumpiga, och när de gick sönder - för sönder gick de alltid tids nog - så kostade det skjortan att få dem lagade. Dyra i inköp var de också. Idag så väljer de flesta som driver ett företag att ha print som tjänst istället. Man hyr en skrivare med alla de funktioner man vill ha, och får samtidigt också ett bra serviceavtal. Lite som att leasa en bil, fast med skrivare istället. En smart idé som gör att man kan uppgradera sig utan att behöva göra en gigantisk investering. 

Var finns detta?

Är du nyfiken på att skaffa en ny skrivare till jobbet utan att behöva köpa en egen kan du kolla in multifunktionsskrivare hos Perfect Print. De har många olika modeller att välja mellan och har du funderingar eller frågor så kan du alltid ringa dem, eller mejla dem, och få svar. De är väldigt trevliga att jobba med och du får alltid ett trevligt bemötande. Jag tänker själv skaffa en skrivare genom dem, men har ännu inte klurat ut exakt vilken modell jag behöver. Den jag har nu börjar ju bli lite till åren så det är väl dags att börja fundera på allvar på att byta den. 

3 Oct 2019